Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 martie 2011

Sexul este emoţie în mişcare. (Mae West quotes)

Dragostea nu este o emoţie sau un instinct - este o artă.

Toţi bărbaţii sunt la fel - în afară de cel pe care l-ai cunoscut tu şi care e diferit.

Nu bărbaţii din viaţa mea contează, ci viaţa din bărbaţii mei.

Femeile care au "un trecut" sunt interesante pentru un bărbat, pentru că bărbaţii speră că istoria se repetă.

Între două rele, îmi place să aleg pe cea pe care nu am încercat-o vreodată.

O femeie îndrăgostită nu poate fi rezonabilă - altfel nu ar mai fi îndrăgostită.

Aş încerca orice o dată, de două ori dacă îmi place, de trei ori ca să fiu sigură.

Inteligenţa este un atu pentru femeia îndrăgostită care e destul de deşteaptă încât să o ascundă.

Dragostea învinge totul, în afară de sărăcie şi durerea de dinţi.

Chiar eu am scris povestirea. Este despre o fată care şi-a pierdut cinstea, fără să-i fie vreodată dor de ea.

N-ai decât să faci ce vrei, dar, dacă îţi drămuieşti dragostea, nu vei primi nicio dobândă.

Nu plânge după un bărbat care te-a părăsit - următorul s-ar putea îndrăgosti de zâmbetul tău.

3 comentarii:

  1. Intodeauna in citate se evidentiaza adevarul si ele incearca sa-ti deschida ochii prin cuvintele expuse de necunoscuti - daca pe cei de langa tine nu0i crezi, poate ca pe altii da!

    RăspundețiȘtergere